England – Slovenia

BBC Rapporterer at England stiller med følgende lag:

James, Johnson, A Cole, Upson, Terry, Barry, Milner, Lampard, Gerrard, Rooney, Defoe.

Keeper, forsvar og angrep er slik jeg ønsker meg. Men Capello har ikke hørt på mine råd når det gjelder midtbanen. Vi får håpe at Milner spiller sitt livs kamp da. Og at Lampard og Gerrard innser at dersom England skal vinne, må begge to finne seg i å være servitører til Wayne Rooney.

Jeg håper også at han tør ta de nødvendige grepene dersom det viser seg å være nødvendig.

En liten time igjen til kampen begynner, og jeg gleder meg! Dette er den første kampen i VM til nå jeg er virkelig spent på!

One thought on “England – Slovenia

Legg igjen en kommentar

