Kamera – Nikon har speilløst speilrefleks på gang?

I et intevju med Bloomberg kan presidenten i Nikon fortelle at de har nye kamera konsepter på gang. Og de er klare til å gå i produksjon så snart markedet er klart. Les mer her.

Jeg har jo fått litt blandede følelser nå. Jeg har lyst på et mindre kamera som kan brukes i situasjoner der jeg kanskje ikke har med meg D90’en jeg nylig kjøpte. Men siden jeg nettopp kjøpte nytt kamera, kan de godt vente litt før de introduserer dette!😉

Verdens største fotomesse, Photokina er i september. Det er vel ikke veldig usansynlig at noe blir introdusert her. Og da kan jeg ønske meg nytt kamera til jul. Hvis bare den elektroniske søkeren er en klasse eller to bedre enn det som er tilgjengelig på disse kameraene i dag.

Legg igjen en kommentar

