Nytt speilløst kamera på vei

Panasonic ser ut til å være veldig fornøyde med sine speilløse micro 4/3-kameraer. Nå tyder ryktene på at det kommer en ny modell i den aller minste klassen.

GF2 skal lanseres i morgen tidlig, enten som en erstatter eller en lillebror til GF1, kameraet jeg nesten kjøpte. Flere detaljer kommer nok i morgen tidlig, men 12 megapixler, touchskjerm og full hd video virker jo fristende. Selv om punkt 2 der for meg fremstår mer som gimmick enn virkelig nyttig.

Blir prisen lav nok kan det være jeg lar meg friste til å kjøpe en sammen med en liten og kjapp normallinse.

Men aller helst vil jeg jo som kjent ha et speilløst kamera med Nikon merke på.

Update: Nå har Akam.no som en av mange, skrevet offisielle ting og tall.

Legg igjen en kommentar

