Mobiltelefon del den neste

Det er alltid interessant å se forskjellen på market share og mindshare. Apple fanboys mener jo at Apple ikke kan gjøre noe galt. Og de hadde garantert kjøpt iPoop dersom Steve Jobs hadde introdusert det.

Men som Gartner rapporterer: iOS er bare nummer 3 på listen over smartphone os’er, etter Symbian og Android. Gamle, utdaterte, uhippe Symbian er fremdeles den mest solgte smarttelefon plattformen.

I det tredje kvartalet i år ble det faktisk solgt 8 Nokia telefoner for hver ihpone. Dette på tross av at Nokia stiller med et enormt handikap i USA der de ikke inngår avtaler med mobilselskapene.

Men jeg heller mest mot Android neste gang. Men jeg har bestemt meg for å vente med å kjøpe til jeg har prøvd HTC Desire Z og Nokia E7 med mine egne hender før jeg endelig bestemmer meg.

Legg igjen en kommentar

