Elkjøp priser

Jeg har endelig kjøpt meg ny mobiltelefon nå. Jeg er lei av å vente på Nokia E7, som så ut til å være den mest realistiske konkurrenten til HTC Desire Z.

Det ble altså min første Android telefon i dag. Så langt er det mye som er uvant. Men det går seg vel til.

Før jul ble det skrevet mye om prispolitikken til Elkjøp. Jeg har lyst til å skrive litt om prispolitikken i januar.

Dersom du sjekker prisen på en HTC Desire Z på elkjop.no, så finner du en pris som er 1 krone billigere enn komplett.no. I butikken er telefonen en god del hundrelapper dyrere. Selgeren jeg snakket med anbefalte meg å heller bestille telefonen på nett, når jeg ikke ville betale butikkpris.

Som sagt, så gjort. Det morsomme er at elkjop.no gir deg flere alternativer for å få varen levert. En av dem er «hent i butikken». Da blir fraktkostnadene kroner ingenting, og varen er klar for avhenting i butikken innen to timer. Plutselig er du tilbake i nøyaktig samme Elkjøp butikk, snakker med samme selger, og kjøper nøyaktig samme telefon, til nettpris.

HERLIG!

Legg igjen en kommentar

