Occupy Wall Street/The City

Det er lenge siden siste blogpost nå.

Den amerikanske tv-serien The Newsroom sendte i helgen en ny episode. Jeg leste at i løpet av episoden intervjuet han et liksom-medlem av Occupy-bevegelsen. Det betyr at jeg følte meg tvunget til å bruke youtube til å spoile neste sesong, mens jeg er midt i den forrige. 

Dersom du ønsker å se OWS bevegelsen latterliggjort akkurat slik jeg hadde gjort det, dersom Aaron Sorkin skrevet dialogen min, se dette klippet. (Så lenge det varer)

http://www.youtube.com/watch?v=kwk_Ot8orPY

Legg igjen en kommentar

